ترجمه آهنگ Justin Bieber به اسم Hold Tight

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 Justin Bieber_Hold Tight


 They hold on tight
اونا محکم نگه میدارن

Yeah, they hold on tight
اره،
اونا محکم نگه میدارن
Ooh, they hold on tight
اونا محکم نگه میدارن
Them lips won’t let me go
اون لبها منو رها نمیکنن


Don’t let this go to your head
نذار این مغرورت کنه

But you’re the best, I’ve ever had
ولی تو بهترین چیزی هستی که من داشته ام

Not to mention
حتی بدون این نکته که

That thing is swollen
اون چیز متورم شده

You got me oh so in the trance
تو منو از خودم بیخود کردی

Something like a zip lock, but a lip lock
یه چیزی مثل زیپ قفل شده، ولی لب بهم بسته شده

Want you wrapped around me like a wrist watch
میخوام که مثل ساعتی که دور مچ بسته میشه تو بغلم باشی

Oh, so hard walking out
دور شدن خیلی سخته

Got me stuck like crazy glue, ooh
مثل چسب قوی نگهم داشتی


They hold on tight
اونا محکم نگه میدارن
Yeah, they hold on tight
اره،
اونا محکم نگه میدارن
Ooh, they hold on tight
اونا محکم نگه میدارن
Them lips won’t let me go
اون لبها منو رها نمیکنن


Got me tossing, turning into bed
باعث شدی توی تخت پیچ و تاب بخورم

The places where I rather be instead
جاهایی که ترجیح میدادم باشم

You don’t know your strength
تو قدرت خودت رو نمیدونی

Missing you is like adrenaline
دلتنگ تو شدن مثل آدرنالین میمونه

Oh, when you got me in a grid lock
وقتی تو منو توی آغوشت مقل قفل و زنجیر میگیری

What a great spot
چه جای خوبی

Yeah, that turned up kind of love and it just won’t stop
آره، اون نوع از عشق که برانگیخته شده متوقف نمیشه

No, so hard walking out
نه، دور شدن خیلی سخته

Got me stuck like crazy glue, ooh babe
مثل چسب قوی نگهم داشتی

They hold on tight
اونا محکم نگه میدارن
Yeah, they hold on tight
اره،
اونا محکم نگه میدارن
Ooh, they hold on tight
اونا محکم نگه میدارن
Them lips won’t let me go
اون لبها منو رها نمیکنن


Holding back the faces I would make
قیافه هایی که میتونم بگیرم رو متوقف کردم

I’m a fan and you’re the rock star
من یه هوادارم و تو یه ستاره ی راکی

Making it hard on me
خیلی به من سخت میگیری

Visualize a monster
یه هبولا رو تصور میکنم

‘Cause you’re too bad for me
چون تو برای من خیلی بدی

Shot that arrow, I’m hit
اون تیر رو پرتاب کن، به من اصابت کرد

Need you right near me
تو رو اینجا نزدیک خودم نیاز دارم

I try to maintain, so don’t mind if I turn away
سعی میکنم آروم باشم، پس ناراحت نشو اگه دور شدم


They hold on tight
اونا محکم نگه میدارن
Yeah, they hold on tight
اره،
اونا محکم نگه میدارن
Ooh, they hold on tight
اونا محکم نگه میدارن
Them lips won’t let me go
اون لبها منو رها نمیکنن



نظرات شما عزیزان:

justin
ساعت15:20---8 بهمن 1395
slm chra gnomish copy kard?

ariana
ساعت13:38---5 فروردين 1393
maciy

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, ] [ 14:44 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 49597
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت